dijous, 20 de novembre del 2008

20 Nov. '08; Dupont i Dupont. a la ruta d'en Jawo

Ep!! Avui sensa foto, m'he deixar la tarjeta a casa, però portava la càmara i el tripode ...
GPS no ha funcionat massa be, durant un temps ha perdut la senyal.
Una sortida de 22 km per les Dunes i fins els Termes (L'Escala), això si, hem tornat de fosc!!!. Teniem que peobar la nova lluminaria de les bicicletes, tot un èxit, hem pujat Les Dunes des de Sobrestany (Torre Ferrana) cap a Torroella de fosc.

http://es.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=243702

3 comentaris:

PERNILET ha dit...

Oh!! Que bonic... jo també voldria ser-hi amb vosaltres a les fosques però amb la nova il·luminació de les vostres bicicletes.
Aix (suspir) que romàntic!!!

PERNILET ha dit...

Per cert, m'oblidava de deixar constància sobre la meva alegria al veure que la última sortida no té fotografies.

EM POSO MALALTA AL VEURE AQUEST PARELL DE "TIARRUS" EN UNIFORME!!!!

PERNILET ha dit...

On són les sortides del cap de setmana?? Friso per veure-les!!!!!
Fins i tot, m'he connectat expressament per això!!