divendres, 14 de novembre del 2008

14 Nov. '08 - Dupond, a les Dunes i el pla de La Tallada


Avui sol, Dupooooooond ....

Uns 22 Km. tot i que el "GCP" diu 17 Km., la conya del Nokia que m'he adonat que tenia que fer "START", tecnologia !!
Per escalfar, que el Dupond lider demà es vol fotra canya, quina por!!
M'ha tocat sortir amb la indumentaria del "Decarton", no tinc la d'hivern del C.C. Montgri. Ja he fet la comanda!!
Al principi massa abrigat, molta calor, però cap el final per le pla de La Tallada i Verges, no em sobrava res. He començat pujant cap a Torre Vella des de Torre Gran, baixar Les Dunes per mig del bosc, Sobrestany, Bellcaire, pla de La Tallada-Verges (Mas Duran), Ullà i cap a casa .

2 comentaris:

PERNILET ha dit...

Oh Pere!!! Ja tinc ganes de veure quina és la propera sortida... no puc esperar!! És tant apassionant seguir el ritme de les vostres sortides!!!

Carlos Sáenz ha dit...

No sufras, Pernilet, las fotos xxx que se hace con las "pibas" que nos encontramos en el monte, te las enseñará sólo a ti.
Es que son demasiado fuertes para colgarlas en el blog...