diumenge, 6 de desembre del 2009

Dupont i Dupont, a la Marxa Arrossars 2009


La dinovena la d'aquest any i bastant dura.
A 3/4 de 8, sortida per carretera cap Pals.

D'arros poc però el Quermany l'hem vist del dret i del reves, de d'alt cap a baix i de baix cap d'alt. Un tip de donar-hi voltes, he fet Quermany ja per alguns dies ...

DupontC, com ja es habitual, amb punxades múltiples. Al coll del Quermany petit i amb ajuda d'en David bikes, canvia la càmara. DupontP, ja els hi portava un troç d'avantatge, degut a un simulacre d'abandonament per part de DupontC per una caiguda de cap contra un pi.
Estoy un poco hasta los webs de pinchar cada vez que voy a los arrozales. Ni que fueran los de Vietnam, con los "charlies" disparando!
Por cierto David, gracias por tu ayuda. Que me has cambiado la cámara y he salido pitando sin esperarte ni nada. Es que iba "cegao" intentando pillar a Dupont P que debia ir como un jabalí subiendo y bajando el Quermany...

Al pi res, a el de Bilbao unes coses vermelles just allà a on surten les banyes.

Aquest de Bilbao, només de pas!
A los de Bilbao, si nos pica la cabeza y no nos queremos quitar el casco, le damos un cabezazo a un pino y se nos pasan los picores. Que no teneis ni idea...
Lo siento por el que venía detras mio que se ha pegado un susto! Me tocaba el hombro y me decía: "¿De verdad que no te has roto nada?" Y yo le digo: "Preguntale al pino, ayvalahostia!"

Ha decidit seguir la marxa i la persecució d'en DupontP, que anave fet pols bastant més andavant.

Al final una diferència max. d'uns 5 minuts en l'arribada.
Me habras sacado 5 minutos en la llegada, pero yo, por lo menos te he sacado dos infartos y una angina de pecho, durante el recorrido por la paliza que me he pegado para pillarte!

Entrepà de botifarra i una "cerveseta" i a rular cap a Torroella que encara ens falten 9 Km. per acabar.

3 comentaris:

Club Ciclista Baix Ter ha dit...

Ai déu, feia temps que no reia tant llegint un escrit ciclista...

david ha dit...

pere molt bon reportatge,carlos como te dije o decia el pere tienes cosas de bilbao pero tambien has cojido de los del ampurda ,o sea que la suma ded los dos tela !!!.
Tu caida espectacular para asustarnos Quim GIl que lo tenias detras tuyo se quedo blanco.
Fue una suerte para mi que marcharas rapido por que atu rirmo , creo que aun estaria por cramany .
sin mas un saludo
david .

enric bofill ha dit...

sois unos cracs estos dos del dupont venga animos y segid asi que lo que falta es humor

un abrazo(amistoso sin mucho roze)