dilluns, 21 de setembre del 2009

amb la "conya" 55 km

http://picasaweb.google.com/pere1301/Sortida36#
Comencem fent la ruta que caneixem amb el nom de Les Fonts. En Perdigon, Mr. X, Guixos, Dopín, Mr. Propper, en Palmera i jo.
A Verges en Perdigón comença Uf! que em fa mal aqui, que nye, nye, nyenyé, nyenyé ... i talla la ruta i marxa sol cap a Albons.
Nosaltres continuem la ruta cap a Colomers, aquí en Dopin: Quan arribem a la font pareu que faré estiraments.
Va i s'hi pixa!
Continuem cap la font de Les Olives. Direcció cap Palau Borrell, trucada telefònica (si no com truques!) a en Dopin a l'altra costat en Perdigón que ens espera a la font de St. Feliu de la Garriga. Ens retrobem i cap a Albons que hi havíem quedat amb en Joan de Taradell, en Xavi i en David (tres campistes que per qüestions de feina de desmuntatge per fi de temporada del càmping, no poden venir a pedalar però si s'apunten a esmorzar.). Vi i "xupitos" i comencem amb la conya de la ruta de tornada.
-Jo, aniria a fer la Clota i Montgó
-Dons jo, encara faria més, aprofitaria i faria Les Dunes i fer sorres ...
-Jo, ...
Mitja taula "acollonida", menys els tres campistes que venien en cotxe.
Al final en Guixos, Mr. Propper i Jo, cap la Clota i Les Dunes per les sorres, mmm, mmm, mmmmmmm les sorres, i humides ...!
La resta no volen venir ...
Hora d'arribada 13:25, per el camí en Mr. Propper ens anava dient: Va, va pregunteu-me que no em fa mal. Es queda sense líquid i es pren el d'en guixos i el meu però fa prou per arribar en bones condicions a Torroella.
Feia un mès que no tocava la bicicleta i amb la conya fem 55 km.