dissabte, 24 de gener del 2009

Dupont i Dupont, patrocinats!!

33 Km. que més que res han estat de passeig. Un puja i baixa per Les Dunes i a fer pla cap La Tallada, Verge i cap a casa.
Sortida patrocinada!, parada tècnica a Ferran bikes, quelcom no anava prou bé a la bici de Dupont “C”.
Ferran le ha hecho "un masaje cardiaco" al cambio, y hala! todo solucionado y a pedalear.
Encima no me ha querido cobrar. (Que tenga cuidado no sea que le quiten la nacionalidad catalana...)

Avui hi ha hagut un “revolcón” d’en Dupont “C”, diu que li ha derrapat del davant, però la veritat es que no aguanta la pressió ... je, je, je.
La presión, la presión! Un puto gnomo, cabrón, que me ha salido al paso, me ha metido un palo en la rueda y me he pegado un revolcón con la arena que ya le gustaría a más de una...
De todas maneras, sentir el aliento de Dupont "P", bajando a toda hostia, que parece un jabalí, habrá ayudado algo a que me pegue el hostión...