dimarts, 8 de febrer del 2011

A on son aquest parell?


Doncs un Dupond fent de les seves i l'altre Dupont porta dos mesos anant i vinguent del càlit nord d'Europa.

De bicicleta poca, ara de quilos amb la conya que foten mantega fins i tot a l'aire!
Aprofintant que feia una temperatura, molt i molt agredable, però molt (max. 3º) aprofitava a llevar-me d'hora i fer una mica de turisme abans d'anar a la feina.

Una caminada sempre va bé, fins i tot la mantega del dia abans a fet una capa de greix sota la pell que inclus es confortable.

Un dia a Leeuwarden, capital de Frisland, coneguda per les famoses vaques lleteres, les frisones, le que agraden a en Dupond.
Son les parentes holandeses de la Lucena!

L'endemà una excusió amb cotxe de 15min. fins el poble de Sneek, també molta calor. No hi havia ni Deu al carrer, només jo, que anava pensant: si em perdo aqui pregunto?

Al final no em vaig perdre, el poble es molt petit y era tant aviat que just acabaven deposar el carrers. Em va fer gracia anar a veure la "waterpoort" una porta enclusa de quant de la palla en feien fems, que com sempre sol passar "me la imaginava més gran" la veritat sigui dita.

La resta dins un pavelló, ple d'holandesos intentant vendre'ls-hi, el sol de la Costa Brava.

L'excursió, maquísima a l'estiu a d'impressionar. D'anada atrevessant el gran dic del Ijsselmeer, de tornada per l'alta costat de l'Ijsselmeer (Flevoland) a on pel mig dels camps hi passant vaixells.